Polecany post

Co robię jak mi się nudzi w SSO.

Cześć!!! Witam was w ten cudowny dzień, w którym licznik przekroczył 300 wyświetleń!!! Oto i nasz speciał, ale będzie więcej tego. Co rob...

piątek, 1 kwietnia 2016

1 kwietnia!!!

Cześć!!!
Witam was dziś jest 1 kwietnia, a co to oznacza??? Prima Aprilis!!!
Co nam SSO przygotowało?
Wchodzę do gry a tutaj widzę to:











Co to jest? Super Shire!!! Fajnie to wymyślili.
Czegoś takiego się nie spodziewałam. Oczywiście nie da się go kupić,
to tylko na Prima Aprilis. Wyobrażacie sobie jazdę na takim olbrzymie?
Jeszcze macie jedno zdjęcie.

 Hmm... dosyć fajne ujęcie wyszło na tym zdjęciu, nawet nie zauważyłam. 
Kolorowe szaleństwo powraca!!!O co chodzi?
 Znowu jak rok temu możecie pofarbować swoje konie,
a co z tym idzie... znowu bugi! Tak jak na Boże Narodzenie, znowu.
Zrobiliście jakiś kawał w szkole, lub w domu?
Bo ja i moja klasa tak... Chłopacy zamienili się z innymi chłopakami klasą
na zastępstwie, ale szybko wrócili, bo ktoś się wygadał. -,- 
A tak by byli całą lekcję. xD Jeszcze na Angliku cała klasa schowała się 
i plecaki schowaliśmy do szafek i wróciliśmy 5 minut po dzwonku.
A tak na koniec, wracając do Super Shire... wsiadłam na niego.
Strzeżcie się!!! Riley i Super Shire atakują!!!

 


3 komentarze:

  1. A co tam trzymasz w łapkach na ostatnim zdjęciu? XD
    Pamiętam te kawały i Olka mówiącego za 5 osób "jestem" xd
    ~To na pewno nie ja Night

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem i nigdy się nie dowiesz xD

      Usuń
    2. Czyżby?Nie dowiem się?
      Na pewno jakiś magiczny trujący pył,którym chcesz wyrządzić nie pokój w Jorvik...!
      Zgadłam?Hmmm...Na pewno to coś związanego z zagładą!?
      Muahahahahaha....!!!
      (Tak,czuje się zupełnie dobrze xd Wszystko ok xD)
      ~Night

      Usuń