Polecany post

Co robię jak mi się nudzi w SSO.

Cześć!!! Witam was w ten cudowny dzień, w którym licznik przekroczył 300 wyświetleń!!! Oto i nasz speciał, ale będzie więcej tego. Co rob...

środa, 9 sierpnia 2017

Pandoria

Hej!
Jak wiecie Ril zrobiła kolejny raz kolejną nieoczekiwaną przerwę.
Ale od teraz mam nadzieję, że już koniec z przerwami :P
Nie będę już pisać co się pozmieniało, bo dobrze o tym wiemy.
Ale dzisiaj... sso dodało zadania z pandorią!
Historyczny moment. Nie będę się co do aktualizacji za bardzo rozpisywać,
powiem tylko, że zrobić te zadania trzeba:
-być na bieżąco z fabułą
-mieć klucz do pandorii
-być na startowcu
I to tyle z mojej strony, właśnie instaluję obs, gdyż miałam kompa czyszczonego i usunęły mi sie dane, więc muszę go na nowo instalować. Postaram  się nagrać dla was te zdania.
PS.Widzieliście te płąszczkę w trailerze?
#TeamPłaszczuś
#teamPłaszczuśwStajni
#PłaszczkaPandoryczna
#teampłaszczkipandoryczne






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz