Polecany post

Co robię jak mi się nudzi w SSO.

Cześć!!! Witam was w ten cudowny dzień, w którym licznik przekroczył 300 wyświetleń!!! Oto i nasz speciał, ale będzie więcej tego. Co rob...

niedziela, 26 sierpnia 2018

Moje przerwy od sso.

Hej hej!
Postanowiłam napisać posta już dzisiaj, żeby jakoś wejść w wprawę. No w sumie sama nie wiem o czym będzie. E dobra już mam jakiś pomysł, a więc zacznijmy.
      Muszę przyznać, ze nie gram w sso za często, mam nawet czasami paro miesięczne przerwy. Są w tym dwie zalety: kiedy wracam, bum, sc jest tyle że głowa boli. Jak już zobaczyłam, że udało mi się zaoszczędzić 3700 sc byłam pod niemałym wrażeniem. Przybrało to nieoczekiwany obró akcji: zamiast szaleńczo wydawać postanowiłam oszczęzać, żeby nazbierać jeszcze więcej. Zrobiłam tylko mały wyjątek, czyli zakupy w JCP. Jendak przydarzyła się mi rzecz, któa nie przydarzyła mi się nigdy- tym razem kupowałąm ubrania dosyć rozważnie, patrząc na ceny. Przedtem potrafiłąm na takich zakupach stracić bardzo dużo, co w sumie nie jest podobne do mnie w realu. Po takich przerwach moja postawa do wydawania pieniędzy ujednoliciła się z moją postawą w prawdziwym życiu. Czyli-rozważne kupowanie. Nie czuję też już takiej wielkiej potrzeby kupowania nowych koni i wreszcie jeżdzę na tych co gniły w stajni.
       Druga to: wiele rzeczy mnie zaskakuje. Kiedy nie gram, nie wchodzę również na stronkę sso i nie patrzę na aktualizacje. Nie małym zaskoczeniem była dla mnie opcja kucania, czy zdjęcia, a równiez nowa grafika (przy ekranie ładowania stajni np) lub zmiana wyglądu podwózek. Ah, jest jeszcze jedna zaleta (choć jak by się pomyślało trochę to jest ich jeszcze więcej) gram bardziej na spokojnie, czyli od czasu do czasu zamiast cwałem, jeżdżę krókim galopem, albo kłusem. Zaczęłam również obserwować animacje koni, także naszej postaci. Także zrezygnowałam z nabijania na siłę lvl w różnych eventach i przez to nie czuję, że gram "na siłę" byleby tylko mieć jak najwyższy poziom.

Więc może przerwy od sso to nie taka zła sprawa? E, no oczywiście, przecież przez to bardziej cieszę się grą, bardziej się przyglądam różnym rzeczom.

Żegnam was, na dzisiaj to tyle, dobranoc, bądź miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz