Polecany post

Co robię jak mi się nudzi w SSO.

Cześć!!! Witam was w ten cudowny dzień, w którym licznik przekroczył 300 wyświetleń!!! Oto i nasz speciał, ale będzie więcej tego. Co rob...

niedziela, 26 sierpnia 2018

Powrót?

Witam wszystkich w nowym poście!

Po dłuuugiej przerwie od bloga, niepierwszej z resztą wyszłąm z wprawy pisania postów..
Nie do końca wiem, jak zacząć. Tak teraz siedzę sobie przed ekranem komputera, a moje szare komórki ciężko pracują, żeby wymyślić co by tu napisać w tym poście. Po dłyższej chwili wykombinowały, że chyba najlepiej jest zrobić coś w stylu Q&A.

Czy wracam?
Tak. Tak myślę przynajmniej. Niestety zabrałam się za to w nie najlepszym momencie, mogłam kiedy jeszcze wakacje trwały w najlepsze, ale teraz jakoś poczułam napływ weny.
Chciałabym wrócić do pisania postów, bo jest to dosyć ciekawe zajęcie, jednak nie wiem jak często będę pisać. Na początku roku znajdzie się pewnie dużo czasu, ale zobaczymy jak będzie później.


Czy często będę pisać?
Na to pytanie nie jestem w stanie na tę chwilę odpowiedzieć. Nie wiem nawet czy będę regularnie.
Na pewno nie będę pisać na siłę, więc doszłąm do wniosku że najlepiej będzie pisać, kiedy przyjdzie mi jakiś pomysł do głowy, może nie będę ograniczać się do pisania wyłącznie o sso.

Dodam jeszcze, że aktualizacji nie będę umieszczać, bo znajdują się prawie ze na każdym blogu i nie są niczym interesującym(szczególnie jeśli są to tylko nowe rzeczy w galerii), no chyba że trafi się coś ciekawego,coś o czym warto będzie wspomnieć. 

To tyle. Mam nadzieję, że szybko nie porzucę bloga, jednak być może wciąż będą jakieś przerwy, ale jeśli będzie to coś poważnego to dam o tym znać. Życzę miłego wieczora/dnia/nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz